Realizacja dochodów i wydatków budżetu Gminy Miejskiej Kościan za II kwartały 2019 roku przedstawia się następująco:
w złotych, %
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
% wykonania |
1 |
2 |
3 |
4 |
Dochody |
120.107.296,16 |
55.137.597,60 |
45,91 |
Wydatki |
128.327.438,18 |
48.259.865,85 |
37,61 |
Nadwyżka/ Deficyt |
-8.220.142,02 |
6.871.731,75 |
X |
W toku realizacji budżetu dochody w wysokości 55.137.597,60 zł zrealizowały następujące jednostki budżetowe Gminy Miejskiej Kościan:
- Urząd Miejski Kościana 10.262.876,59 zł,
- Urząd Miejski Kościana - Instalacje odnawialnych źródeł energii 0,00 zł,
- Ośrodek Pomocy Społecznej 166.884,91 zł,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 1.729.028,26 zł,
- I Liceum Ogólnokształcące 35.844,12 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 1 119.782,13 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 2 85.028,86 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 3 193.729,25 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 4 102.755,36 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 1 93.302,41 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 2 96.627,06 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 3 74.986,27 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 4 28.795,28 zł,
- Budżet Gminy Miejskiej Kościan 42.147.957,10 zł.
Wydatki w wysokości 48.259.865,85 zł zostały wykonane przez następujące jednostki budżetowe:
- Urząd Miejski Kościana 12.163.807,00 zł,
- Urząd Miejski Kościana - Budowa Kościańskiego Traktu Rekreacyjnego 0,00 zł,
- etap VI
- Urząd Miejski Kościana - Instalacja odnawialnych źródeł energii 0,00 zł,
- Urząd Miejski Kościana - Rewitalizacja Rynku, ulicy Wrocławskiej oraz 1.380,00 zł,
Ratusza w Kościanie
- Ośrodek Pomocy Społecznej 15.928.967,58 zł,
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 2.379.624,28 zł,
- I Liceum Ogólnokształcące 2.387.586,83 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 1 2.961.351,59 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 1 - Inwestycja w przyszłość kościańskich uczniów 98.684,20 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 2 1.897.609,29 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 2 - Inwestycja w przyszłość kościańskich uczniów 65.898,91 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 3 3.636.484,87 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 3 - Inwestycja w przyszłość kościańskich uczniów 55.860,12 zł,
- Szkoła Podstawowa nr 4 3.486.911,81 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 1 955.361,22 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 2 792.919,45 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 3 744.372,47 zł,
- Samorządowe Przedszkole nr 4 703.046,23 zł.
Ponadto w ramach budżetu Gminy Miejskiej Kościan gospodarkę finansową realizują jednostki organizacyjne będące zakładami budżetowymi, samorządowymi instytucjami kultury oraz samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej.
Realizacja zadań przez wymienione wyżej jednostki za II kwartały przedstawia się następująco:
1) Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Dróg:
- przychody zostały zrealizowane w wysokości 42,29% planu.
Na planowaną kwotę 3.186.697,00 zł, zrealizowano przychody w wysokości 1.347.632,14 zł,
- koszty zostały zrealizowane w wysokości 43,10% planu.
Na planowaną kwotę 3.012.164,00 zł zrealizowano koszty w kwocie 1.298.130,10 zł.
2) Kościański Ośrodek Kultury:
- przychody zostały zrealizowane w wysokości 42,93% planu.
Na planowaną kwotę 5.227.438,61 zł, zrealizowano przychody w wysokości 2.244.108,15 zł,
- koszty zostały zrealizowane w wysokości 39,63% planu.
Na planowaną kwotę 5.227.438,61 zł zrealizowano koszty w kwocie 2.071.584,92 zł,
3) Miejska Biblioteka Publiczna:
- przychody zostały zrealizowane w wysokości 46,58% planu.
Na planowaną kwotę 1.301.670,00 zł, zrealizowano przychody w wysokości 606.358,23 zł,
- koszty zostały zrealizowane w wysokości 47,77% planu.
Na planowaną kwotę 1.301.670,00 zł zrealizowano koszty w kwocie 621.749,94 zł,
- przychody zostały zrealizowane w wysokości 45,06% planu.
Na planowaną kwotę 553.458,00 zł, zrealizowano przychody w wysokości 249.406,73 zł,
- koszty zostały zrealizowane w wysokości 49,89% planu.
Na planowaną kwotę 553.458,00 zł zrealizowano koszty w kwocie 273.633,87 zł,
5) Ośrodek Rehabilitacyjny w Kościanie:
- przychody zostały zrealizowane w wysokości 64,47% planu.
Na planowaną kwotę 1.925.793,91 zł, zrealizowano przychody w wysokości 1.241.487,42 zł,
- koszty zostały zrealizowane w wysokości 68,21% planu.
Na planowaną kwotę 1.925.793,91 zł zrealizowano koszty w kwocie 1.313.534,89 zł.