mieszkalne
ZAŚWIADCZENIE O POSIADANIU TYTUŁU PRAWNEGO DO LOKALU MIESZKALNEGO (GM 11)
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O POSIADANIU TYTUŁU PRAWNEGO DO LOKALU MIESZKALNEGO
I. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Wniosek o wydanie zaświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego (GM 11) oraz klauzula informacyjna (KI 11) .
2. Dowód uiszczenia opłaty za wydanie zaświadczenia.
II. SPOSÓB DOSTARCZANIA DOKUMENTÓW
Wnioski należy składać w biurze podawczym Urzędu Miejskiego Kościana, za pośrednictwem urzędu pocztowego lub skrzynki podawczej.
III. TERMINY I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni.
IV. OPŁATY
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17,- zł (wpłatę należy uiścić na konto Urzędu Miejskiego - Bank Spółdzielczy w Kościanie, nr konta 03 8666 0004 0103 7426 2000 0004 lub kartą płatniczą w Biurze Obsługi w budynku Urzędu Miejskiego Kościana).
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
VI. PODSTAWA PRAWNA
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
VII. UWAGI
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
VIII. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Mienia Gminnego.
IX. PRACOWNICY UDZIELAJĄCY INFORMACJI W SPRAWIE
Magdalena Rychel - Swojak.
Lista wiadomości